Jak vylepšit prodej nemovitosti


Prodáváte nemovitost a chtěli byste s ní uspět v soukromé inzerci nebo jako realitní makléři? Pak nepodceňujte sílu vizualizace – textový popis objektu či pozemku nikdy nenahradí zrakový vjem, a u toho pak zcela logicky velmi záleží, co zákazníkům nabídnete, a v jaké kvalitě.

Profesionální fotografie – víte, v čem spočívá největší problém v mnoha e-shopech, které prodávají různé druhy spotřebního zboží? V produktových fotografiích. Představte si, že chcete koupit třeba kuchyňské židle a u většiny prodejců spatříte malinké fotky v mizerném rozlišení, takže je to, jako byste se na židli dívali ze vzdálenosti dvaceti metrů. Podobné to bývá i u prodeje realit, ne každý makléř si dá záležet, aby snímky byly dostatečně velké a zároveň měly dobrou kompozici, mnohdy se z fotek vlastně ani pořádně nedozvíte, jak dům nebo byt vypadá.

létající dron

Virtuální prohlídka – velmi dobrým pomocníkem při prodeji nemovitostí je 3D scan nemovitosti. Je to počítačově zpracovaný sled fotografií, které jsou uspořádané tak, že si prohlížíte dům nebo byt v reálném čase v trojrozměrném módu. Máte tak vlastně k dispozici jeho reálnou podobu, jako kdybyste byli přímo na místě vy sami. Virtuální prohlídky šetří čas i námahu při fyzických prohlídkách a většina klientů se již na základě 3D scanu rozhodne, zda nemovitost koupí nebo nekoupí.

dům na prodej

Létající dron – létající drony dovedou vytvořit až neuvěřitelné záběry, jejich výhodou je nasazení v jakémkoli terénu, a pokud je umíte dobře pilotovat, předčí sportovní letadla, vrtulníky, a někdy i ptactvo. Záběr z dronu osloví hlavně u zajímavé krajiny, tehdy se pak nemovitost prodává sama. Kupříkladu někde v chráněné krajinné oblasti na Třeboňsku, v Posázaví, na horním toku Vltavy, v blízkosti Berounky u Křivoklátských lesů nebo v Krkonoších či v Jizerských horách to bude mít určitě svou velkou váhu.

Přejít nahoru