Svou barvou – reklamní tašky s potiskem mohou oslovit veřejnost například svou barvou. Jen si představte, že vyjdete na ulici, kde se pohybuje většina lidí v tmavém nevýrazném oblečení, a vy se tu objevíte se žlutou taškou s nápisem či jiným typem potisku. Žlutá barva je velmi výrazná a v kombinaci s červenou barvou potisku upoutá pozornost na první pohled. Pokud darujete svým zákazníkům žluté tašky a reklamním potiskem, můžete si být jisti, že si jich všimne skoro každý. S nákupními taškami je to v tomto směru podobné, jako s deštníky, jakmile roztáhnete na ulici žlutý deštník, budete ihned středem pozornosti. Nekombinujte však žlutou a červenou barvu s černou, tím vzniká varovné nebezpečí, podobně, jako je tomu u vos a sršňů, které kombinaci těchto barev využívají k zastrašení jiných tvorů či nepřátel.
Velkou reklamní plochou – nákupní taška je stejně jako tričko nebo mikina či bunda velkou reklamní plochou. Můžete tu zcela bez problémů vyjádřit i více svých myšlenek a nabídnout kolemjdoucím nápady a návrhy, s nimiž se dosud nesetkali. Nikdy nevíte předem, kdo se bude v obchodě pohybovat, a zda jej tu neosloví třeba vaše stavební firma, která provádí zateplování fasád, anebo elektrikář, který nabízí rekonstrukce elektroinstalace v bytových domech. Tašku lze využít pro jakýkoli potisk, a to nejen co se týče obchodní či výrobní činnosti nebo služeb, ale třeba i životního stylu. Někoho může nadchnout zdravá výživa, někoho sportovní aktivity, někomu se zalíbí ubytování v rodinném penzionu atd. Možností k potisku je opravdu celá řada.
Taška pro každého – nákupní tašky s potiskem ocení v podstatě každý, kdo chodí nakupovat do supermarketu nebo do menších prodejen potravin a průmyslového zboží. Tašky jsou skladné a lehké a potěší už jen tím, že je můžete mít uschované v jakémkoli cestovním či příručním zavazadle.