PPC reklamy – moderní součást marketingu


Online marketing je v posledních letech na vzestupu. Není divu, postupně se vše v našem životě úplně nebo částečně přesunuje do online prostoru. Firmy pochopily, že online marketing je jednou z nejdůležitějších součástí propagace. Takový marketing má mnoho nástrojů a technik, a jednou z nich jsou právě PPC reklamy. Na ty se nyní podíváme blíž. PPC reklamy jsou nástrojem online marketingu, který umožňuje firmám platit umístění svých reklam na různé platformy, jako třeba vyhledávače nebo sociální média, případně i různé webové stránky. Inzerenti ale v tomto případě platí pouze v případě, kdy na jejich reklamu klikne uživatel. To dělá z PPC reklamy efektivní a měřitelný nástroj. PPC reklamní kampaně fungují na principu nabídkového systému. Inzerenti si určují maximální částku, kterou jsou za proklik na jejich reklamu ochotní zaplatit.

meeting

Výhody PPC reklam

Okamžité výsledky

Na rozdíl od jiných způsobů reklamy, kde může trvat i týdny a měsíce, než se vaše stránka dostane na vysoké pozice vyhledávačů, PPC reklamy generují návštěvnost okamžitě po spuštění kampaně, což vám umožňuje přizpůsobit se a reagovat.

počítač

Měřitelnost

PPC reklamy vám poskytují dokonalé analytické údaje, které vám umožní sledovat, jak si vaše reklamy vedou. Inzerenti získávají informace o počtu kliknutí, nákladech nebo konverzích. To umožňuje snadné vyhodnocení efektivity kampaně.

Flexibilita a kontrola rozpočtu

Inzerenti mají v případě PPC reklam plnou kontrolu nad rozpočtem a díky flexibilnosti reklam ho mohou kdykoliv upravit. Je možné tedy začít pouze s malým rozpočtem, který budete postupně navyšovat dle toho, jaké vám PPC reklamy přinesou výsledky. S PPC reklamami vám může pomoci spolehlivá reklamní agentura. PPC reklamy Brno se specializují přímo na tento typ reklam a díky svým mnohaletým zkušenostem vám poskytnou ty nejlepší služby.

Přejít nahoru