Základem úspěchu, není se zúčastnit veletrhu, ale získat co nejvíce potencionálních zákazníků. To je první věc, kterou by měla vědět každá firma. Mnoho firem posílá na veletrh svůj tým, který se sice dostaví, ale už nevytvoří ty správné podmínky. Člověk by měl na veletrhy postavit takový tým, který je komunikativní a opravdu chce představovat danou firmu. Lidi, kteří jsou u stánku a nejsou komunikativní nebo aktivní, tak jsou úplně k ničemu. Takové lidi nemusíte posílat vůbec nikam a je na zvážení, zda je vůbec dál zaměstnávat. Proto vyberte ty největší žvanily, které ve firmě máte a udělejte takový stánek firmy, na který se nezapomene.
Stánek by měl být vždy vtipnou a poutavou formou. Nejde jenom o to, postavit pár překližek k sobě a rozvěsit plakáty. Nejen, že to nikoho nezaujme, ale ani se u stánku nezastaví. Zkuste u svého stánku udělat nějakou hru nebo zábavu, u které se lidé zastaví. Ať už to bude udělané pro děti nebo pro dospělé. Jde o to, že pokud se zastaví, tak už je můžete seznámit s tím, co vaše firma dělá. Děti s maminkou nebo s tatínkem si budou hrát a další bude poslouchat zajímavosti o firmě. Tím si získáte jejich náklonost, protože stejně musí počkat, než si dítě vyhraje.
To stejné platí, když se u hry nebo zábavného koutku zastaví dospělí, vždy se s ním dá prohodit pár slov. Jakmile si dítě dohraje, tak mu dejte za šikovnost nějaký dárkový předmět s logem firmy, mohou to být klíčenky na krk, balónky, čepice nebo třeba tričko. Díky zábavě, kterou budete u svého stánku provozovat se u vás bude zastavovat mnohem více lidí, než u jiných stánků a budete tak mít mnohem větší pravděpodobnost, že získáte nové zákazníky. Věřte, že je jedno, zda jste šéfem velkého korporátu nebo malého zámečnictví, protože když si děti s mámou hrají, tak on musí počkat. To je pro vás ta správná chvíle.